Komunikace s médii

    • Média jako úžasný manipulátor dnešní doby nemusí být váš nepřítel. Zvládnutí komunikace právě s těmito „žraloky“ trhů uvede vás i vaši firmu či instituci do světla dle vaši libosti.

Obsah:

            • – základy komunikace s médii,
            • – kdy přijmout žádost o rozhovor,
            • – základní pravidla vedení rozhovoru pro různá média a jejich odlišnosti,
            • – příprava na rozhovor,
            • – jaký manažer/jaká firma je zajímavá pro média (zejména ČT), co se od nich očekává,
            • – zkušenosti z práce v živém vysílání,
            • – praktické rady a doporučení,
            • – praktická ukázka rozhovoru ve studiu,
            • – technika a taktika vedení rozhovorů,
            • – živé vysílání, zásady vystupování před kamerou,
            • – jak zvládnout nervozitu,
            • – neverbální složky projevu v televizním vysílání,
            • – domluvené interview versus nečekaná otázka.

Cíle:

          • – základy komunikace s médii,
          • – lepší orientaci v komunikaci s médii,
          • – pochopení pravidel jejich fungování, stylu, motivace a způsobů práce,
          • – praktické rady jak se připravit na rozhovor v médiích a jak vystupovat profesionálně.