Komunikace s médii
-
- Média jako úžasný manipulátor dnešní doby nemusí být váš nepřítel. Zvládnutí komunikace právě s těmito „žraloky“ trhů uvede vás i vaši firmu či instituci do světla dle vaši libosti.
Obsah:
-
-
-
-
-
- – základy komunikace s médii,
- – kdy přijmout žádost o rozhovor,
- – základní pravidla vedení rozhovoru pro různá média a jejich odlišnosti,
- – příprava na rozhovor,
- – jaký manažer/jaká firma je zajímavá pro média (zejména ČT), co se od nich očekává,
- – zkušenosti z práce v živém vysílání,
- – praktické rady a doporučení,
- – praktická ukázka rozhovoru ve studiu,
- – technika a taktika vedení rozhovorů,
- – živé vysílání, zásady vystupování před kamerou,
- – jak zvládnout nervozitu,
- – neverbální složky projevu v televizním vysílání,
- – domluvené interview versus nečekaná otázka.
-
-
-
-
Cíle:
-
-
-
-
- – základy komunikace s médii,
- – lepší orientaci v komunikaci s médii,
- – pochopení pravidel jejich fungování, stylu, motivace a způsobů práce,
- – praktické rady jak se připravit na rozhovor v médiích a jak vystupovat profesionálně.
-
-
-