Manažerské dovednosti

    • Je rozdíl být managerem v dobře zaběhnuté firmě kde všechno funguje, ale přijít do firmy kde to chce ráznou reorganizaci k dosažení úspěchu je nezávidění hodná situace pro každého managera. Dovednosti k tomu potřebné vám zajistí schopnost pohybovat se v moři ekonomiky jako excelentnímu plavci.

Obsah:

          • – strategické myšlení, tvorba poslání, vize a strategie
          • – projektové řízení
          • – jak vést výběrová řízení
          • – jak provádět nábor zaměstnanců a spolupracovníků
          • – motivace týmu a motivační systémy
          • – motivace zaměstnanců a motivační řád
          • – efektivní komunikace
          • – hodnotící pohovory a zavedení systému pravidelného hodnocení v organizaci
          • – koučování a koučovací techniky
          • – řízení týmu a jednotlivců pomocí stanovování pracovních cílů
          • – vedení porad
          • – jak hospodařit se svým časem – time management

Cíle:

        • Seznámit se s principy manažerských dovedností, osvojit si klíčové dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se efektivně zjišťovat potřeby zákazníků, atraktivně prezentovat své zboží nebo služby, reagovat na námitky zákazníků a dosahovat co největší efektivity při prodeji.

Metody:

              • – vyjednávání v modelových situacích
              • – výklad
              • – diskuse
              • – rozbor videonahrávek