Obchodní jednání

    • Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Seminář „Obchodní jednání“ pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.

Obsah:

            • – jak získat převahu v jednání
            • – jak dovést partnera k dohodě
            • – jak jednat s obtížnými typy lidí
            • – jak zvolit správné místo, účinek prvního dojmu
            • – techniky uzavírání obchodu
            • – stanovení osobnostního typu zákazníka a nejlepších pravidel přístupu k němu
            • – budování vztahu se zákazníkem, základní pravidla, styly jednání
            • – zvládání námitek a překonávání odporu zákazníka

Cíle:

        • získat větší sebejistotu při jednání s obtížnými typy zákazníků,
          dovednost připravit se na jednání,
          naučit se využívat vyjednávací strategie,
          informace o vlastním mimoslovním projevu pomocí videozáznamu,
          zkusit si provést rozbor reálného prodejního případu ve skupině – od prvních kroků po uzavření dohody.
    • Rozsah semináře: 1-2 dny

Metody:

              • – vyjednávání v modelových situacích
              • – výklad
              • – diskuse
              • – rozbor videonahrávek