Obchodní jednání
-
- Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Seminář „Obchodní jednání“ pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.
Obsah:
-
-
-
-
-
- – jak získat převahu v jednání
- – jak dovést partnera k dohodě
- – jak jednat s obtížnými typy lidí
- – jak zvolit správné místo, účinek prvního dojmu
- – techniky uzavírání obchodu
- – stanovení osobnostního typu zákazníka a nejlepších pravidel přístupu k němu
- – budování vztahu se zákazníkem, základní pravidla, styly jednání
- – zvládání námitek a překonávání odporu zákazníka
-
-
-
-
Cíle:
-
-
-
- získat větší sebejistotu při jednání s obtížnými typy zákazníků,
dovednost připravit se na jednání,
naučit se využívat vyjednávací strategie,
informace o vlastním mimoslovním projevu pomocí videozáznamu,
zkusit si provést rozbor reálného prodejního případu ve skupině – od prvních kroků po uzavření dohody.
- získat větší sebejistotu při jednání s obtížnými typy zákazníků,
-
-
-
- Rozsah semináře: 1-2 dny
Metody:
-
-
-
-
-
-
- – vyjednávání v modelových situacích
- – výklad
- – diskuse
- – rozbor videonahrávek
-
-
-
-
-