Time management - plánování
-
- Přeplněný časový rozvrh se příliš často stává zdrojem stresu a konfliktů. Efektivní uspořádání času je klíčovou otázkou pro většinu pracovně vytížených lidí. Mít svůj čas pod kontrolou je cílem každého z nás a tento školicí program by měl být praktickým návodem jak toho dosáhnout.
Obsah:
-
-
-
-
-
- – faktory, které je třeba brát v úvahu při plánování
- – efektivní organizace pracovního dne
- – sebeřízení
- – popis principů využití času, co bere lidem jejich čas
- – koordinace časových harmonogramů s kolegy a podřízenými
- – fungující kombinace pracovních, rodinných a volnočasových aktivit
- – principy plánování splnitelného časového harmonogramu
- – týdenní plánování
- – tipy na to, kde lze ještě čas ušetřit aneb jak se vypořádat se „zloději času“ ,
- odbourávání časového stresu.
-
-
-
-
Cíle:
-
-
-
-
-
- – nový pohled a praktický návod na efektivnější organizaci času v pracovním i osobním životě
- – dobrou organizací času zkrátit svůj pracovní den
- – minimalizovat stres pramenící z přepracovanosti a nedostatku času
- – působit klidnějším a vyrovnanějším dojmem
- – mít více času na věci, které považujete za důležité a podstatné
-
-
-
-
Metody:
-
-
-
-
-
-
-
- – výklad
- – diskuse
- – individuální práce posluchačů
-
-
-
-
-
-