Time management - plánování

    • Přeplněný časový rozvrh se příliš často stává zdrojem stresu a konfliktů. Efektivní uspořádání času je klíčovou otázkou pro většinu pracovně vytížených lidí. Mít svůj čas pod kontrolou je cílem každého z nás a tento školicí program by měl být praktickým návodem jak toho dosáhnout.

Obsah:

            • – faktory, které je třeba brát v úvahu při plánování
            • – efektivní organizace pracovního dne
            • – sebeřízení
            • – popis principů využití času, co bere lidem jejich čas
            • – koordinace časových harmonogramů s kolegy a podřízenými
            • – fungující kombinace pracovních, rodinných a volnočasových aktivit
            • – principy plánování splnitelného časového harmonogramu
            • – týdenní plánování
            • – tipy na to, kde lze ještě čas ušetřit aneb jak se vypořádat se „zloději času“ ,
            • odbourávání časového stresu.

Cíle:

            • – nový pohled a praktický návod na efektivnější organizaci času v pracovním i osobním životě
            • – dobrou organizací času zkrátit svůj pracovní den
            • – minimalizovat stres pramenící z přepracovanosti a nedostatku času
            • – působit klidnějším a vyrovnanějším dojmem
            • – mít více času na věci, které považujete za důležité a podstatné

Metody:

                • – výklad
                • – diskuse
                • – individuální práce posluchačů