Trendy v managementu

    • Udržet se na jakémkoliv trhu, to vyžaduje otevřenou mysl a schopnost chytit se ve správný čas vhodné příležitosti. Znalost trendů posune vaši orientaci vpřed a zabezpečí stabilitu vaši firmy na trhu i při rychle vyvíjejících se změnách.

Obsah:

          • – hlavní teze světoznámých futurologů a ekonomů
          • – jak se chová spotřebitel
          • – nové trendy životních stylů
          • – přínosy pro jednotlivce tak skupiny
          • – finanční gramotnost
          • – základy domácího či firemního cash flow
          • – síla profesionálního spotřebitelství

Cíle:

          • – seznámit účastníky s novými trendy v oblasti podnikání
          • – nabídnout řešení stále více nastupujícího trendu zadlužování se v rodinných rozpočtech
          • – propojení pasiv a aktiv domácího rozpočtu
          • – Jak šetřit a vydělávat na svých nákupech
          • – nástin možností profesionálního spotřebitelství
          • – základy domácího cash flow