Umění jednat s lidmi

    • Zvládnutí téhle problematiky vám zajistí výjimečnou výchozí pozici pro všechny vaše jednání. Schopnost rozeznat v prvních minutách či sekundách který z komunikačních stylů si vybrat zabezpečí vaši rovnováhu a klid při pracovních i osobních setkáních. Aktivní nasloucháni jako jedna z nejdůležitějších technik komunikace se postará o vaši nepostradatelnost na poli vyjednávačů.

Obsah:

        • – komunikace, podstata komunikace,
        • – základní formy komunikace,
        • – komunikační diagnostika,
        • – umění jednat,
        • – jak s lidmi hovořit,
        • – jak s lidmi souhlasit,
        • – jak správně naslouchat
        • – komunikační bariéry,
        • – transakční analýza,
        • – komunikační desatero,
        • – jak efektivně komunikovat s lidmi.

Cíle:

      • – základy komunikace,
      • – vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
      • – jak být dobrým a pozorným posluchačem,
      • – jak prolamovat bariéry v komunikaci,
      • – jak umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
      • – jak dodržet zásady zpětné vazby,
      • – nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.