Umění jednat s lidmi
-
- Zvládnutí téhle problematiky vám zajistí výjimečnou výchozí pozici pro všechny vaše jednání. Schopnost rozeznat v prvních minutách či sekundách který z komunikačních stylů si vybrat zabezpečí vaši rovnováhu a klid při pracovních i osobních setkáních. Aktivní nasloucháni jako jedna z nejdůležitějších technik komunikace se postará o vaši nepostradatelnost na poli vyjednávačů.
Obsah:
-
-
-
- – komunikace, podstata komunikace,
- – základní formy komunikace,
- – komunikační diagnostika,
- – umění jednat,
- – jak s lidmi hovořit,
- – jak s lidmi souhlasit,
- – jak správně naslouchat
- – komunikační bariéry,
- – transakční analýza,
- – komunikační desatero,
- – jak efektivně komunikovat s lidmi.
-
-
Cíle:
-
-
- – základy komunikace,
- – vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
- – jak být dobrým a pozorným posluchačem,
- – jak prolamovat bariéry v komunikaci,
- – jak umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
- – jak dodržet zásady zpětné vazby,
- – nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.
-