Vyhledávání zákazníků
-
- Neutrácet finanční prostředky za drahé inzerce a reklamy, ale efektivně a účelně oslovovat přesně vybrané a vyhovující zákazníky. Schopnost udržet si zákazníky i při stále rostoucí konkurenci.
- Neutrácet finanční prostředky za drahé inzerce a reklamy, ale efektivně a účelně oslovovat přesně vybrané a vyhovující zákazníky. Schopnost udržet si zákazníky i při stále rostoucí konkurenci.
Obsah:
-
-
-
-
-
- – druhy reklamy a jejich výsledky
- – druhy inzerce a jejich výsledky
- – typologie zákazníků
- – práce s databázi klientů
- – klienting
-
-
-
-
Metody:
-
-
-
-
-
-
-
- – výklad hlavních zásad
- – individuální konzultace
- – diskuze
- – nácvik dílčích technik
- – vlastní trénink účastníků
-
-
-
-
-
-